אודות

ייעוץ מקצועי

רוצים לשוחח טלפונית? השאירו פרטים ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם בהקדם

אמינות

דורית קורץ ושות' חברת עורכי דין דוגלת באמינות. לקוחותינו מרוצים מהטיפול המקצועי שניתן ע"י המשרד ולראיה חוזרים אלינו שוב ושוב וממליצים עלינו בכל מקום.

שיתופיות

המשרד עובד בשיתוף פעולה צמוד עם מומחים רפואיים מהשורה הראשונה לצורך מקסום הפיצוי ללקוחות המשרד.

דורית קורץ' ושות' חברת עורכי דין

חברת עורכי דין דורית ושות' מעניקה קשת רחבה של שירותים משפטיים בתחום תביעות גוף ורכוש. אנו רואים במתן שירות אישי ומהיר ערך עליון ומקפידים לקיים מערכת יחסים הדוקה ואינטימית עם קהל לקוחותינו כדי לאפשר את המענה הטוב ביותר על פי צורכי הלקוח. המשרד הוקם על ידי עו"ד דורית קורץ, עורכת דין רשלנות רפואית, בעלת תואר שני במשפטים (MA, אוניברסיטת בר אילן) ותואר שני במנהל מערכות בריאות (MA, אוניברסיטת בר גוריון). בתפקידיה הקודמים שימשה בתפקידים רבים ומגוונים במערכת הבריאות האזרחית והצה"לית, והיכרותה עם מערכת הבריאות ועם תחומי הרפואה מעמיקה ביותר. 

הנסיון!

לעו"ד קורץ ניסיון רב בייצוג לקוחות בוועדות במוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון, והיא שימשה בעבר ראש תחום תביעות רשלנות רפואית במשרד מוביל בתחום הנזיקין. משרדנו מאפשר עבודה אישית וצמודה עם הלקוח תוך הדרכה וליווי שלו מרגע פתיחת התיק ועד לסיום ההליך המשפטי. למנהלת המשרד, עו"ד דורית קורץ, יתרון מובהק בתחומי תאונות דרכים, תביעות גוף, רשלנות רפואית וייצוג תובעים במוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון בשל היכרותה האישית והמקצועית עם מערכת הבריאות האזרחית והצה"לית.

רשלנות רפואית

לזכות עורכת הדין דורית קורץ, המתמחה ברשלנות רפואית, עומדים הידע והניסיון הנדרשים לצורך ניהול תביעות מסוג זה. זאת מתוקף השכלתה האקדמית והניסיון המקצועי בתחום הרפואי והיכרות מעמיקה ורבת-שנים עם מערכת הבריאות הציבורית והצבאית בישראל.

תאונות דרכים ותעבורה

מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים מיד לאחר התאונה כדי לאפשר את מימוש הזכויות של הנפגע בעזרת ייעוץ משפטי שינחה את הנפגע מה לעשות. חשוב גם לדעת שהגשת תביעה לחברת הביטוח אינה עוצרת את "מרוץ ההתיישנות", אלא הגשת תביעה לבית המשפט בלבד.

תאונות עבודה ותביעות נזיקין

חברת עורכי הדין דורית קורץ ושות' מעניקה קשת רחבה של שירותים משפטיים בתחום תביעות גוף ותביעות נזיקין.

תביעות מול ביטוח לאומי

כדי למקסם את זכויותיכם כתובעים, אנו ממליצים כי הגשת התביעה תבוצע בליווי גורם משפטי הבקיא בניהול ההליך והזכויות המגיעות לנפגע בהתאם לסוג הפגיעה ולנסיבותיה. יודגש כי משרדנו מתמחה גם בתביעות לפטור ממס הכנסה עקב נכות רפואית.

תביעות על פי פוליסות ביטוח

משרדנו מטפל ומייצג מבוטחים בתביעות על-פי פוליסות ביטוח, לרבות תביעות בגין מקרי מוות מתאונה, אובדן כושר עבודה, ביטוחי בריאות וביטוח סיעודי. עם קרות מקרה הביטוח, נדרש המבוטח להודיע לחברת הביטוח על קרות הנזק כדי שניתן יהיה להפעיל את הפוליסה.

ייצוג חיילים ונכי צה"ל במשרד הבטחון

גם במקרים אלה נדרש עו”ד אשר מומחה בדיני צבא וביטחון, על מנת שתיעשה עבודת יצוג מעמיקה תוך הכרת המערכות המדוברות והדרכים לגשת אליהן. 

משרד עו"ד ד. קורץ ושות' מעניק קשת רחבה של שירותים משפטיים בתחום תביעות גוף ורכוש. אנו רואים במתן שירות אישי ומהיר ערך עליון ומקפידים לקיים מערכת יחסים הדוקה ואינטימית עם קהל לקוחותינו כדי לאפשר את המענה הטוב ביותר על פי צורכי הלקוח. המשרד הוקם על ידי עו"ד דורית קורץ, עורכת דין רשלנות רפואית, בעלת תואר שני במשפטים (MA, אוניברסיטת בר אילן) ותואר שני במנהל מערכות בריאות (MA, אוניברסיטת בר גוריון). בתפקידיה הקודמים שימשה בתפקידים רבים ומגוונים במערכת הבריאות האזרחית והצה"לית, והיכרותה עם מערכת הבריאות ועם תחומי הרפואה מעמיקה ביותר. לעו"ד קורץ ניסיון רב בייצוג לקוחות בוועדות במוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון, והיא שימשה בעבר ראש תחום תביעות רשלנות רפואית במשרד מוביל בתחום הנזיקין. משרדנו מאפשר עבודה אישית וצמודה עם הלקוח תוך הדרכה וליווי שלו מרגע פתיחת התיק ועד לסיום ההליך המשפטי. למנהלת המשרד, עו"ד דורית קורץ, יתרון מובהק בתחומי תאונות דרכים, תביעות גוף, רשלנות רפואית וייצוג תובעים במוסד לביטוח לאומי ובמשרד הביטחון בשל היכרותה האישית והמקצועית עם מערכת הבריאות האזרחית והצה"לית.

ייעוץ מקצועי

רוצים לשוחח טלפוני? השאירו פרטים ואחד היועצים שלנו יחזור אליכם בהקדם