על השראה וגאווה

דורית קורץ עורכת דין

ככה התחלתי

התחלתי את דרכי המקצועית כאחות בכירה וסיימתי את שירותי בצה"ל בדרגת סגן-אלוף. לקראת סיום השירות, החלטתי לעשות שינוי מקצועי בחיי ובחרתי בלימודי משפטים. בעשור האחרון אני משלבת בעשייה המקצועית שלי זווית ראיה משפטית ורפואית כאחד – עובדה שמהווה ערך מוסף אמיתי ללקוח.
משרד עורכי הדין שאני מובילה מייצג נפגעי תאונות מסוגים שונים, נפגעי רשלנות רפואית ונכי צה"ל וכן תובעים בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי.

משרד עורכי דין דורית קורץ

במה אני מאמינה?

בראש ובראשונה – מאמינה בעצמי, וממליצה לכל מי שמתלבט או מתלבטת באשר להמשך דרכם בחיים, לצאת מנקודת הנחה של אמונה עצמית וביטחון ביכולותיך.
לא פחות חשוב מכך: להקשיב טוב לעצמך – לפעול על-פי הלב ולא רק על-פי השכל והכללים המקצועיים. לא לחשוש משינויים ואפילו ממהפכים, גם תוך כדי תנועה. אני עצמי בחרתי לי כיוון מקצועי חדש בתחילת העשור החמישי לחיי, כי אני מאמינה שלעולם לא מאוחר מדיי להתפתח לכיוונים חדשים ולהתמודד עם אתגרים לא מוכרים.

איזה דמות משמשת לי השראה?

בחרתי בשתי דמויות, אחת מהחיים הציבוריים ואחת מעולמי הפרטי.
שולמית אלוני ז"ל מהווה עבורי כבר שנים השראה אמיתית: כמשפטנית, כלוחמת אמיתית למען זכויות האזרח בישראל, כפורצת דרך בתחומי החקיקה החברתית.
שולמית אלוני הייתה גם האישה הראשונה שכיהנה כשרת החינוך ופרצה הרבה תקרות זכוכית בקריירה המשפטית והציבורית שלה.
דמות מוכרת הרבה פחות שאני שואבת ממנה השראה יום-יום היא בני הבכור רועי, שהצליח להשתקם ממחלה קשה בזכות כוח רצון והתמדה יוצאי-דופן ולהתחיל את חייו מחדש. לא מכבר זכינו להשיא אותו לבחירת לבו – והדרך שהוא עשה, ועדיין עושה, משמשת לי כהשראה אמיתית.

מה מוציא אותי מהמיטה בבוקר?

אף פעם לא הייתי מאלו שזקוקים ליותר מדי סיבות כדי להתחיל את הבוקר שלהם… אני, בבסיסי, אישה משימתית וחדורת-מטרה, תכונות שמלוות אותי עוד משירותי הצבאי הארוך.
מעבר לכך, מה שמניע אותי זהו עצם היכולת לסייע למי שבאמת נפגע מרשלנותה של המערכת הרפואית ומגיע לו פיצוי הולם על-כך. יש לנו מערכת בריאות מצוינת אבל העומס הרב עליה גורם גם למקרים שמהם נפגעים מטופלים – ולעתים לצמיתות. שביעות הרצון של לקוח שהצלחנו לסייע לו במאבק למול המערכת היא חלק משמעותי במה שמניע אותי בעבודתי.

מה מעורר בי גאווה?

גאוותי הגדולה נתונה, בראש ובראשונה, למשפחתי. לצד בני הבכור, אני גאה מאוד בבתי שסיימה לימודי רפואת שיניים, בבני הצעיר שהשתחרר משירות ביחידה משמעותית והשתלב בחברה משמעותית בתחום התוכנה ובבעלי שהוא רופא עיניים בכיר ומצליח.
בהיבט המקצועי, יש לי גאווה גדולה וסיפוק עצום מההישגים של המשרד שלי שזוכה לייצג בתיקים רבים ומורכבים בהצלחה רבה ולהשיג בהם פיצויים של מיליוני שקלים. הידיעה שאנחנו מצליחים לחולל שינוי בעתידו של לקוח שנפגע מהמערכת, בזכות פיצוי שאנחנו משיגים לו – מעוררת בי גאווה גדולה.

שתפו את המאמר

הירשמו לניוזלטר משפט שלנו

וקבלו עדכונים וטיפים, תיהיו הראשונים לדעת כשמשהו מתפרסם

מאמרים נוספים

עורכת הדין דורית קורץ
Uncategorized

יום נשות העסקים הבינלאומי – הסיפור שלי

עורכת הדין דורית קורץ, בעליו של משרד עורכי דין דורית קורץ ושות', המתמחה בייצוג תביעות רשלנות רפואית, תאונות דרכים קשות ונזקי גוף בעבודה ובשטח הציבורי

רשלנות רפואית באורטופדיה גרפיקה
Uncategorized

רשלנות רפואית באורתופדיה

כשזה מגיע לטיפולים רפואיים מורכבים, תחום האורתופדיה הוא אחד מהנפוצים ביותר. פציעות, תאונות עבודה, מחלות כרוניות ושינויים פיזיולוגיים המגיעים עם הגיל הם רק כמה מהגורמים